28. septembril viidi Ehituskoolis läbi juba kolmas metoodikapäev üldnimetuse all „Õpilaskeskne kool“. Seekordse päeva alateemaks oli „Üleminekud ühest koolisüsteemist teise“. Metoodikapäeva ajastus oli eesmärgistatult planeeritud üsna uue õppeaasta algusesse, kuna teema puudutab just alustavaid, esimese kursuse õpilasi.
Ülevaate üleminekutest ühest koolisüsteemist teise, selle mõjust õpilasele ning koolikultuuri tähtsusest antud teemas, andis üldainete õppesuuna juhtõpetaja Juta Elbing-Nõlvak.
Kooli psühholoog Natalja Krassilnikova lisas näpunäiteid, kuidas õpetaja saaks aru õpilasi mõjutavast ülemineku raskusest ja vajadusel oskaks tuge pakkuda. Meelde tuletati ka koostöövõimalused koolisiseste tugistruktuuride ja –spetsialistidega.
Päeva teise osana asuti töörühmades igapäevases koolielus ettetulevaid probleeme lahendama – ikka selle eesmärgiga, et õpilane tunneks ennast koolis turvaliselt, et säiliks õpimotivatsioon ja koolipoisilikud eksimused ei tekitaks kelleski soovi kooliuks selja taga jäädavalt sulgeda.
,,
Suurt ehitist ei saa luua nõrgale vundamendile