Tallinna Ehituskooli digiõpe Meiler Tallinna Ehituskool ÕIS Tallinna Ehituskooli blogi Tallinna Ehituskool Instagrammis Tallinna Ehituskool Facebookis Tallinna Ehituskool Youtube's

Viimased uudised

 

Arhiiv

„Teeviit 2015“ infomessil toimunust

Piltidega illustreeritult veidi juttu „Teeviit 2015“ infomessil toimunust. Tallinna Ehituskool käis taaskord oma õppevaldkondasid ja -võimalusi noortele tutvustamas, seda Tallinna Messikeskuses korraldatud infomessil „Teeviit“ 4. ja 5. detsembril.

Oma messiboksi sisustas Tallinna Ehituskool (TEK) teabe ja erinevate tegevustega, mis pakkusid huvi nii suurematele kui väiksematele. Kogu vahva meeskond – nii õpetajad kui õpilased – olid ametis ning igaüks oskas mõne sõnaga tutvustada kõiki messiboksi sektsioone, seejuures olid vastutusalad jaotatud.

TEK-i messiboks oli sel aastal poolsuletud ja üles ehitatud labürindi põhimõttel. Iga külaline astus sisse justkui kooli uksest ning esimesena oli ta silmitsi CNC-pidupingiga. See – enamikele külastajatest uudne töömasin tõmbas nii poiste kui tüdrukute pilkusid. Huviga kuulasid TEK-i messiboksi külalised Kalle Paltsi tutvustust CNC-pidupingi programmeerimisest ja tööst. Lisatud pildid räägivad enda eest.

Messil käinud 3-teljelise CNC-puidupingi suurem 5-teljeline vend on koolimajas ning ootab huvilisi ehituskooli külastama ja ka avatud töökodade päevadele. Täpselt nii, nagu messi ajal sai räägitud. Toimuva ja planeeritavaga saab end kursi viia ehituskooli kodu- www.ehituskool.ee ja facebook-i lehte jälgides.

Edasi liikudes said boksikülastajad osaleda loteriis, selleks tuli lahendada ristsõna. Mõlemal päeval, igal täistunnil alates kella 12-st, loosis TEK välja õigesti vastanute seast võitjad. Mõne rõõmsa võitjaga on pildidki juures. Suurel avastendil – labürindi peaseinal – olid kirjas õppesuunad ja erialad, mis andis ristsõna lahendajatele vihjed kätte. Lisaks sai sirvida-lugeda ja vastuseid otsida TEK-i aastaraamatutest ning infobrošüüridest. Ning muidugi oli abiks ka TEK-i messimeeskond ise!

Labürindi järgmised käigud olid eeskätt kunstnikuhingega inimestele, samas ka kõigile neile, kes tahtsid järele proovida, kuidas puidule graveerimine või põletamine käib! Iga külaline sai endale või sõbrale valmistada meene, abiks olid Greete Melliste ja Sten Veeleid. Nii said külastajad valmistada ripatsi kaela või lähenevate jõulude puhul hoopiski ehte kuusele. Koolilogoga põletustempli näol sai iga tegija kena „tõendi“ põletamis- ehk graveerimistehnika oskuste kohta. Andrejas Uidaküll ja Jasper Voll lisasid viimasegi lihvi, puurisid augud ja andsid meene riputamiseks paelad. Samal ajal sai messiboksi sügavamas käigus õppida peent tehnikat – dekupaaži, mida tutvustasid Iiris Kristiin Piilbak ja Rauno Reins. Pilte dekupaaž- ja põletamistehnikatest on isuga tehtud ning albumisse lisatud.

Labürindi viimases käigus sai vaadata lõbusaid ja töiseid videoid koolielust, mis kuvati külgseina juurde püstitatud ekraanile. Ning kõige tipuks sai uurida Schneideri elektristendi ja tutvuda erinevate ühenduste põhimõtetega, mida tutvustas Vallo Laaneste. Teadmised-meened jagatud, said külalised viimaks veeretada kuulikest pisilabürindis ning oskusliku veeretamise eest jagas TEK auhindu.

Ehituskooli uueks ja väga positiivseks tegelaskujuks sai messil maskott Kalevipoeg, keda kehastas Andro Piik. Kalevipoeg on tugev, osav, võimekas, tark, humoorikas ja tragi. Tubli Kalevipoeg jagas teavet kooli kohta nii boksis kui ka messikeskuses üldiselt.

Lisaks sellele esines messi inspiratsioonikonverentsil „Otsusta õigesti!“ TEK-i vilistlane Elsa Pärna, kes rääkis oma inspiratsiooniallikatest, kooliteest ja edust messikülalistele laupäeval. Elsat küsitles Urmas Vaino.

Õpetajatest ja spetsialistidest olid messil õpilastele toeks Andres Kask, Sven Aunaste, Laura Aidak, Mirjam Jürlau ja Liisi Taniroo.

001 ettevalmistused _MG_3117c.jpg

001 ettevalmistused _MG_3096c.jpg

007 el stend _MG_3125c.jpg

004 p6leti IMG_3104c.jpg

Rohkem pilte (https://www.facebook.com/ehituskool/posts/1023157357736337)

Avaldatud 15.12.2015 LT

,,

Suurt ehitist ei saa luua nõrgale vundamendile