29.detsembril, jõulude ja uue aasta vahel, kogunesid ehituskooli õpetajad ja teised õppeprotsessiga seotud töötajad koolisaali, et vaadata üle I poolaasta tegemised ja heita pilk ka ettepoole.
Metoodikapäeva esimeses pooles tehti õppeaasta esimesi kokkuvõtteid lõimitud õpetamisest. Lõimingu mõistest ja mõtestamisest rääkis üldainete juhtõpetaja Juta Elbing-Nõlvak, lõimitud aine- ja keeleõppe läbiviimise meetodeid tutvustasid õpetajad Helle Reilson ning Terje Maarand, kes läbisid poole aasta jooksul 80-tunnise LAK-õppe koolituse kutseõppeasutuste õpetajatele.
Õppetöö korraldaja Kristina Hallikas rääkis lõimitud õpetamise korralduslikust poolest 11., 12. ja K12. õpperühmas I poolaastal. Oma poole aasta kogemusi lõimitud õppe osas jagasid eesti keele õpetaja Kristiina Ainelo ja tislerieriala juhtõpetaja Ando Roos.
Metoodikapäeva teine pool keskendus kooli direktori Raivo Niidase ja õppedirektori Lya Männiste eestvedamisel tulevikku vaatamisele. Ühiste arutelude ja rühmatöö teemadeks olid: õpetaja õpilase arengu toetajana ja kooli ühiste väärtuste kujundamine. Kolmetunnise ajude ragistamise tulemused näitasid, et ehituskooli õpetajad on tõepoolest üsna ühesuguse mõtteviisiga meeskond, kes töötavad selle nimel, et hea saaks ikka paremaks, et õpihimulised noored tahaksid väärt meistriks saada just Tallinna Ehituskoolis.
,,
Suurt ehitist ei saa luua nõrgale vundamendile