Tallinna Ehituskooli digiõpe Meiler Tallinna Ehituskool ÕIS Tallinna Ehituskooli blogi Tallinna Ehituskool Instagrammis Tallinna Ehituskool Facebookis Tallinna Ehituskool Youtube's

Projektid

 

Koostööprojektid

 

 

Practical experiences from mobility

Projekt nr 2016-1-EE01-KA102-017050
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 1.06.2016 kuni 31.05.2018

Projekti esmane eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas. Oluline on motiveerida õpilasi pidevaks enesetäiendamiseks ja toetada hoiakut asuda tööle õpitaval erialal. Projekti tulemusel tekivad kontaktid ja koostöösuhted sama eriala spetsialistidega partnerriikidest. Lisaks annab projekt hea võimaluse erialase võõrkeele praktiseerimiseks ja keeleoskuste täiendamiseks.  Osalemine projektis arendab õpilaste vastutustunnet, iseseisvust ja  valmisolekut meeskonnatööks. 
Teine eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli kutseõpetajatele võimalust oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivseks korraldamiseks.  Samuti soovib kool oma töötajate õpirände võimaldamise kaudu toetada nende valmisolekut uute kutsehariduse õppekavade koostamiseks ja arendamiseks, mis on eluliselt oluline kooli arengu seisukohalt.
Projektis osaleb kahe aasta jooksul kokku 47 õpilast ja 18 töötajat.

Loe praktikakirjeldusi ja vaata pilte praktikast meie blogist SIIT!

Nordic Experience for VET Professionals

Projekt on suunatud Tallinna Ehituskooli kutseõpetajatele ja õppetöö korralduse ning arendamisega seotud töötajatele uute kogemuste omandamiseks. Õppelähetuse käigus tutvutakse Islandi kutseõppeasutuste edukate praktikate ja lahendustega, et Tallinna Ehituskoolis kutseõpet paremini ja õppijasõbralikumalt korraldada ning pakkuda õpilastele paindlikumaid ning efektiivsemaid õppimisvõimalusi. Projektipartneriteks on Technical College in Reykjavik ja South-Iceland College, kus õpetatakse muuhulgas ehitusvaldkonna ja puidutöötlemise erialasid.

Õppelähetus toimus aprillis 2016.

Artikkel Õpetajate Lehes

Lähetuse aruanded

Esitlus lähetusest

Innovaatilised praktikad ja järjepidevus vanglahariduse edendamisel

Projekti üldine kontekst ja taust:
Tallinna Ehituskool on Euroopa Vanglahariduse Assotsiatsiooni (EPEA) liige 2010.aastast ja on seadnud oma eesmärgiks olla kinnipeetavate koolituse arendamisel juhtivaks kompetentsikeskuseks Eestis, mille peamiseks eelduseks on tihe rahvusvaheline koostöö olemaks pidevalt kursis trendide ja poliitiliste suundadega vanglahariduse valdkonnas Euroopas.
Selleks on muude infokanalite kõrval märkimisväärselt olulised vahetud tööalased kohtumised kolleegidega teistest riikidest ja koolituskursustel, -konverentsidel osalemine soodustamaks innovaatiliste lahenduste, metoodikate ja parimate kogemuste vahetamist ning vastastikku õppimist, soodustades, et valdkonnas töötavad juhid ja õpetajad oleks pädevad, innustunud ja motiveeritud.

Projekti tegevuste peamine eesmärk on olla Euroopa tasandil kursis vanglahariduse poliitikate ja arengutega ning rääkida kaasa otsuste tegemisel; arutleda vanglahariduse efektiivsuse ja jätkusuutlikkuse teemadel; soodustada innovaatiliste teadmiste ja parimate Euroopa kogemuste omandamise kaudu töötajate professionaalset ja isiklikku arengut, samuti rahvusvahelist arengukoostööd Euroopa kolleegidega, parendades seeläbi vanglates koolituse korraldamise ja läbiviimise kvaliteeti, kuna soodustatakse parimate praktikate ülevõtmist  ning valdkonna võimalikku parimat arengut nii lühemas kui pikemas perspektiivis.

Projektis osalejad on, arvestades kooli ja töötajate arenguvajadusi, 4 kinnipeetavate koolitusega seotud töötajat kolmelt struktuuritasandilt:
1. EPEA koolituskonverentsil osalemise meede: valdkonna planeerimise ja juhtimise kooli juhtkonna tasand – õppedirektor
2. Töövarju meede: planeerimise ja õppetöö korraldamise kinnipeetavate õppesuuna tasand - kinnipeetavate õppesuuna juht;õppetöö läbiviimise tasand – 2 õpetajat
Töövarju vastuvõttev partnerorganisatsioon on Taxandria cvo Turnhout Belgias. 

Projekti tegevuste elluviimine toimub 1.06.2015-31.05.2016.
Projekti tulemuste tutvustamine toimus Eesti vanglahariduse koostööseminaril, Tallinna Ehituskooli saalis 22. märtsil 2016.

Esitlused:

EPEA konverents 2015 Antwerpenis

Töövarjuna Belgias 2016 - täiskasvanute- ja kutseõpe

Vanglahariduse süsteem Belgias 2016

Vanglaharidus Belgias - meetodid, lähenemised

Belgia - PrisonCloud

CREDITS FROM MOBILTY

Projekt nr 2015-1-EE01-KA102-013307  
Projekti tegevused viiakse ellu ajavahemikus 1.06.2015 kuni 31.05.2017

Projekti esmane eesmärk on pakkuda Tallinna Ehituskooli õpilastele võimalust täiendada oma erialast pädevust, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi rahvusvahelises töökeskkonnas. Kuna kooli kõik uued õppkavad on koostatud EKAP ite põhiselt, siis annab käesolev projekt võimaluse testida ECVET punktide tunnustamise ja ülekandmise võimalusi praktikas. Kõik õpilastele kavandatud praktikad on mahus 9 EKAPit.
Teine eesmärk on pakkuda kutseõpetajatele võimalust oma erialase pädevuse tõstmiseks, rahvusvahelise suhtlemis- ja töökogemuse saamiseks ning seeläbi luua võimalused pedagoogiliste ja erialaste teadmiste paremaks kasutamiseks kutseõppe efektiivseks korraldamiseks.
Kutseõpetajad saavad võimaluse olla ühe nädala jooksul sama eriala kutseõpetaja töövarjuks partnerkoolis või töötada koos meie praktikantidega partnerettevõttes

Kokku osaleb projektis (2016-2017) õpirändeprojektis 44 õpilast ja 13 haridustöötajat.
Partnerriikideks on:  Saksamaa, Ungari, Itaalia, Malta, Prantsusmaa.

Loe praktikakirjeldusi ja vaata pilte praktikast meie blogist SIIT!

RECOGNIZE AND VALIDATE SKILLS AND QUALIFICATIONS GAINED BY ALTERNATING SCHOOL AND WORK EXPERIENCE AT NATIONAL AND EUROPEAN LEVEL

Projekt nr 2014-1-IT01-KA202-002629
Projekti tegevused viidi ellu ajavahemikus 01.09.2014-30.11.2016

Erasmus+ KA2 programmi “Strategic Partnership for VET “VET@WORK”“  raames toimuvas projektis käsitletakse töökohapõhist õpet (duaalne õppesüsteem), eriti seda, kuidas ühendada formaalhariduse õppekavad töökohapõhise õppega ning kuidas hinnata ja tunnustada töökohal omandatud oskuseid.

Projekti eesmärk on arendada välja paindlik süsteem, mis seob formaalse kutsehariduse töö käigus omandatud osakustega; täiendada koolis õpitavat erialaste oskuste omandamisega reaalses töökeskkonnas, et hõlbustada tööturule sisenemist; toetada ECVET põhimõtete rakendamist; toetada Euroopa Liidus kutseharidust andvate koolide, ettevõtete ja sotsiaalsete koostööd võimaldamaks kutseõppes praktika ja teooriaõppe põimumist.  Projekti  üldisemad eesmärgid on lihtsustada mitteformaalse õppimise tunnustamist ja  selle ühildamist formaalharidusega ning ennetada koolist väljalangevust.

Projekti tulemusel valmib 3 juhendit:
 1. Kutseõppe läbiviimine töökohal – juhendmaterjal kutseõpetajatele
 2. Kutseõppe läbiviimine töökohal – juhendmaterjal praktikajuhendajatele;
 3. Kvaliteedijuhtimine töökohapõhises õppes.

Projekti koordineerib The Technical and Vocational Institute "ISIS Leonardo da Vinci“ Itaaliast. Tuumiku moodustavad 8 partnerettevõtet (nende seas Tallinna Ehituskool) Itaaliast, Austriast, Saksamaalt, Suurbritanniast ja Eestist. Kokku osaleb projektis 27 partnerit.

Projekt viiakse läbi ajavahemikus 01.09.2014-31.08.2016.

Valminud juhendmaterjalid:

1. Suunised kutseharidustöötajatele
2. Suunised ettevõtete töötajatele 

Uudiskirjad:

Uudiskiri nr 1
Uudiskiri nr 2
Uudiskiri nr 3
Uudiskiri nr 4

logo vetwork1.jpg

Koduleht http://www.vetatwork.eu/

Skills from Mobility

Projekt nr 2014-1-EE01-KA102-000032 
Projekti tegevused viidi ellu ajavahemikus 1.06.2014 kuni 31.05.2016

Projekti raames pakuti kahe aasta jooksul kokku 38 Tallinna Ehituskooli õpilasele võimalust täiendada oma erialaseid teadmisi ja oskusi, omandada uusi töövõtteid, kinnistada seni omandatud teadmisi ja oskusi reaalses töökeskkonnas Euroopa Liidus, väljaspool Eestit. Lisaks motiveeriti õpilasi pidevaks enesetäiendamiseks ja toetati hoiakut asuda tööle õpitaval erialal. Projektis osalemine andis hea võimaluse erialase võõrkeele praktiseerimiseks ja toimetulekuks tavapärasest erinevas elukeskkonnas; arendas õpilaste vastutustunnet, valmisolekut meeskonnatööks ja iseseisvust. Projekt viidi läbi aastatel 2014-2015.

4 kutseõpetajale (maalri erialalt 2, tisleri erialalt 2) andis projektis osalemine võimaluse tutvuda partnerkoolide juures kasutusel olevate õppekavadega, õpetamismeetoditega ja erialaste tehnoloogiatega, olles ühe nädala jooksul sama valdkonna kutseõpetaja töövari. Samuti täiendati end erialase võõrkeele osas. Projektis osalenud õpetajad said rakendada õppelähetuses omandatud teadmisi ehituskooli õppekorralduse parendamisel. 

Vastuvõtvateks partneriteks on: 

  1. Helsingi Maalrite Ametikool (HMAK) - Soome
  2. Keuda Grupp - Soome. 
  3. Salo + Partner - Saksamaa.  
  4. IZI Ltd - Malta
  5. Giovanni per'l Europa - Itaalia

 Loe praktikakirjeldusi ja vaata pilte praktikast meie blogist SIIT!

 

TrainRest

Projekt kutsuti ellu Tallinna Ehituskooli puit -ja kiviehitiste restaureerimise õpilaste erialaste teadmiste ja oskuste täiendamiseks ning praktiliste tööoskuste omandamiseks ajalooliste hoonete restaureerimisel reaalses töökeskkonnas. Vastuvõtvaks partneriks oli Ungari Vabaõhumuuseum Szentendres. Tegemist oli üheaastase projektiga, mis viidi läbi aastal 2015.

Projekti tulemusena oskavad õpilased hinnata eelnevate põlvkondade loodud kultuuriväärtusi ehituskunstis ning õppisid tundma Ungari rahvakultuuri ja restaureerimistraditsioone. Projektis osalejatel oli võimalus täiendada oma erialaseid tööoskusi ja omandada uusi töövõtteid. Õpilastel oli võimalus võrrelda erinevate maade traditsioonilisi töövõtteid hoonete restaureerimisel. Projekt andis hea võimaluse erialase võõrkeele  praktiseerimiseks  ja täiendamiseks. Projektis osalemine arendas õpilaste vastutustunnet, valmisolekut meeskonnatööks ja iseseisvust. 

13.04.-18.05.2015 osalesid õpirändes Margo Parkala, Kaarel Kask, Geido Kõrgesaar, Rauni Reins, Kaarel Nõomaa ja  Erik Iisop.

Loe praktikakirjeldusi ja vaata pilte praktikast meie blogist SIIT!

Transfer of Estonian Best Practices to Support the Competitiveness of Georgian VET Sector -Eesti parim praktika Gruusia kutsehariduse konkurentsivõime toetuseks

Projekti eesmärk on Gruusia kutseõppeasutuste võimekuse tõus pakkumaks tööturu ja õppijate vajadustele vastavat koolitust. Projekti tegevused aitavad tõsta kutsehariduse kvaliteeti ja mainet Gruusias. Keskendutakse 8 Gruusia kutseõppeasutuse koostööle Eesti 8 partnerkooliga, kaasatud on Gruusia Haridus-ja Teadusministeerium ja Kvaliteediagentuur. 2013. aasta novembrist kuni 2015. aasta novembrini kestva projekti tegevused sisaldavad peamiselt arendustegevusi ja koolitusi, mille viivad läbi Eesti eksperdid ja partnerkoolide mentorid. Koolitused, seminarid ja konsultatsioonid toimuvad, kas Gruusias või Eestis. Kõik Eesti partnerid panustavad projekti elluviimisse ka oma vabatahtliku tööga. Projekti tegevustes osalevad Gruusia pilootkoolide juhtkond ja igast koolist vähemalt kaks võtmeõpetajat. 

  • Eesti – Gruusia partnerkoolid
  • Eesti partnerkoolid Gruusia pilootkoolid
  • Tallinna Polütehnikum Education Management Information System (IT college)
  • Tartu Kutsehariduskeskus Professional College "Phasizi“
  • Pärnumaa Kutsehariduskeskus Professional College ,,Mermisi”
  • Tallinna Ehituskool Professional College ,,Opizari“
  • Eesti Mereakadeemia Batumi State Maritime Academy
  • Ida-Viru Kutsehariduskeskus LEPL Vocational College ,,Akhali Talga”
  • Rakvere Ametikool Professional College ,,Iberia”
  • Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool Professional College ,,Aisi”

Projekti viib ellu Sihtasutus Innove  Välisministeeriumi arengu- ja humanitaarabi vahenditest.

Tallinna Ehituskooli kontaktisik on kooli direktor Raivo Niidas.  

  

Flexible Possibilities for Organizing VET

Projekt oli suunatud Tallinna Ehituskooli arenguprotsesside ja kutseõppe korraldusega seotud võtmeisikutele uute teadmiste ja kogemuste omandamiseks kutseõppe paindlikumaks ja efektiivsemaks korraldamiseks. Eesmärk oli saada lisateavet ehitusvaldkonnas tasemeõppe ja täiendusõppe kursuste võimalikult efektiivse ja õppijasõbraliku korraldamise meetoditest ning rakendada saadud teadmisi Tallinna Ehituskooli õppeprotsessi kaasajastamiseks ning atraktiivsemaks muutmiseks. Projekti tulemusena said Ehituskoolis kutseõppe korralduse eest vastutavad isikud uusi teadmisi sellest, kuidas korraldada ehitusvaldkonna kutseõpet vastavalt EQF erinevatele tasemetele, kuidas toimub efektiivne kutseõpe kooli ja ettevõtete koostöös ning töökohapõhine õppevorm. 

Vastuvõtvaks partneriks oli Malta Tehnoloogia-, Teadus- ja Kunstikolledž (MCAST).

Õppelähetuses  2014. aasta aprillis osalesid:

Tõnu Armulik, Lya Männiste, Kirsti Tammik, Tarmo Laaban, Laura Aidak, Riina Vaarpuu

Vaata kokkuvõtet lähetusest SIIT!

Vaata esitlust lähetusest SIIT!

New Opportunities for Restorers

Projekt võimaldas 22 Tallinna Ehituskooli õpilasel kahe aasta jooksul osaleda oma erialasel praktikal Calabrias Itaalias  ja St. Julian's is Maltal. Praktikalähetused pikkusega 6 nädalat toimusid ajavahemikus aprill-mai 2014 ja aprill-mai 2015. Vastuvõtvaks organisatsiooniks oli Givani per l’Europa – pikaajalise rahvusvahelise projektitöö kogemusega organisatsioon, mis on spetsialiseerunud erinevate rahvusvaheliste projektide koordineerimisele, projektides osalejate vastuvõtmisele ja lähetamisele.  

Projektis kavandatud välispraktika edukas sooritamine võimaldas õpilastel täiendada erialaseid teadmisi ja oskusi, laiendada silmaringi ja praktiseerida võõrkeeli, mis kokkuvõttes tõstis nende konkurentsivõimet sisenemisel avatud tööjõuturule. Erilise lisaväärtuse projektile andis asjaolu, et see võimaldas õpilastel teostada praktikat keskkonnas, mille kogemine eesti oludes oleks välistatud. 

Peamisteks eesmärgid projektis osalevatele õpilastele olid:

  • erialaste oskuste ja teadmiste täiendamine;
  • võõrkeelte (inglise, itaalia) kasutusoskuse paranemine;
  • sotsiaalse küpsuse  saavutamine (toimetulek võõras keskkonnas);
  • silmaringi laienemine, teiste kultuuride tundmaõppimine.

2014. aasta kevadel osales projektis 12 õpilast:

  • Itaalias - Barbara Einamnn, Andre Markus, Marek Tammemägi, Jakob Kazakov, Triin Saarm ja Holger Rannus
  • Maltal - Marta Helena Saluri, Kaido Sinijärv, Janno Ladva, Elsa Pärna, Simo Usin ja Kaia Õispuu

2015. aasta kevadel osales projektis 10 õpilast:

  • Itaalias - Danver Sonn, Aleksei Konstantinov, Stella Karilaid, Villi Pärna, Doris Arro
  • Maltal - Alari Oad, Kris Tarum, Siim Ernits, Kalle Roos, Sander Leppik

  

New Skills for Restorers

Projekt oli mõeldud Tallinna Ehituskooli puit -ja kiviehitiste restaureerimise eriala õpilastele erialaste teadmiste ja oskuste täiendamiseks ajalooliste hoonete restaureerimisel.

Projektis osalemine pakkus  õpilastele võimalust täiendada erialaseid teadmisi ja oskusi, omandada uusi töövõtteid, kinnistada teadmisi ja oskusi reaalses töökeskkonnas, võrrelda erinevate maade restaureerimistraditsioone ja -põhimõtteid.

Lisaks avanes võimalus suhtlemiseks ja  kogemuste vahetamiseks sarnast eriala õppivate eakaaslastega Ungaris.

Koostööpartneriteks oli Ungari Vabaõhumuuseum Szentendres ja Hild Jozsef Tehnikakool Györis. 

Õpilaste lähetused toimusid ajavahemikus aprill - mai 2013 ja  aprill - mai 2014. Esimesed neli nädalat töötasid õpilased Szentendre Vabaõhumuuseumis ajaloolistel ehitistel. Viimasel lähetuse nädalal osaleti erialasel praktikal Hild Jozsef Tehnikakoolis ja tutvuti sealse õppekorraldusega.    

2013. aasta kevadel osalesid projektis:

Meeri-Lii Nairimäe, Mark Reisi, Loona Fjodorova, Rain Seepõld, Lauri Joel Eerik, Marat Ziganshin

2014. aasta kevadel osalesid projektis:

Markus Uuetoa, Sander Salusoo, Villu Koha, Ville Martinson, Andreas Sagur, Maarjo King

  

M_TIPE – Mentoring Teachers In Prison Education

Tallinna Ehituskool on viimastel aastatel kujunenud vanglahariduse valdkonnas juhtivaks ja arenguid õhutavaks organisatsiooniks Eestis. Haridusvanglas-listi pidamise kaudu on koolil kontakt kõikide valdkonnaga seotud erinevate tasandite organisatsioonidega, samuti toimuvad igal aastal Eesti vanglahariduse koostööseminarid, kus on esindatud kõik valdkonna võtmeorganisat¬sioonid.

2013.aasta sügisest osales Tallinna Ehituskool 2-aastases rahvusvahelises Grundtvig programmi koostööprojektis M_TIPE – Mentoring Teachers In Prison Education.

Projekti eesmärk oli koguda ja jagada kogemusi ning metoodikaid vanglates töötavate õpetajate juhendamiseks ja toetamiseks.
Varasemate vanglaharidusteemaliste Grundtvig projektide tulemused on näidanud, et kestev ja kõikehõlmav toetusprogramm on õppijate ja õpetajate motiveerimiseks vanglakeskkonnas häda¬vajalik. Õpetaja professionaalne areng ilmneb vanglahariduses läbi mitme tasandi ja tegelik sisseelamine võtab aega.
Projekt keskendus kahele oluliseks peetud põhitoetusele: psühholoogiline tugi ja juhenditega seonduv tugi. Selleks plaaniti saada selge ülevaade nii uute kui ka kogemustega õpetajate arenguvajadustest, et töötada  välja õpetajate professionaalset arengut toetav programm, mis tugevdaks juhendajate kompetentse toetamaks uusi õpetajaid; süvendaks uute õpetajate teadmisi tööst spetsiifilises vanglakeskkonnas ja annaks uutele õpetajatele võimaluse arendada oma kompetentse õppetundide läbiviimiseks vanglas.

Projekti koordinaator oli Belgia. Lisaks Eestile osalesid projektis organisatsioonid Itaaliast, Türgist, Ungarist ja Kreekast.

Projekti tulemused:
• Projekti kodulehekülg www.mtipe.eu
• Näidisloetelu kinnipeetavate õppe juhi/mentori tööülesannetest. Vaata siit!
• 9-sammuline alustava õpetaja toetamise programm. Vaata siit!
Kuigi projekti teema keskendus õpetajate arengule vanglahariduse kontekstis, on tulemused kasutatavad ka laiemalt täiskasvanuõppes tervikuna - koostatud 9sammuline programm on plaanis edasi arendada ka kooli peamajas uute õpetajate töösse sissejuhatamiseks.
• Ettepanekud kinnipeetavate koolitajate täiendkoolituseks. Vaata siit!
• Vangla territooriumil töötava koolitöötaja meelespea-käitumisjuhend. Vaata juhendit siit: I osa ja II osa.
• Ajalooline kokkuvõte vanglaõppe õpetajate toetamisest Eestis 2002-2015 (sh koond rahvusvahelistest vanglaharidusprojektidest).

Projekti tulemused – alustava õpetaja 9-sammuline toetusprogramm, kogutud teave, materjalid jm kogemused on kättesaadavad M_TIPE workshoppides, konverentsidel, materjalidena ja artiklitena paberkandjal, projekti koduleheküljel ning multimeedia toel.

Vaata lisaks:

Toimunud koostööprojektid

Partnerettevõtted

  

Õppijate väljalangevuse vähendamine kutseharidussüsteemist

Oktoobrist 2011- septembrini 2013 viisid viis Eesti kutsekooli – Tallinna Ehituskool, Rakvere Ametikool, Eesti Mereakadeemia Merekool, Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool ning Kehtna Majandus- ja Tehnoloogiakool läbi Euroopa Liidu meetme “Õppijakeskse ja uuendusmeelse kutsehariduse arendamine ning elukestva õppe võimaluste laiendamine“ raames läbi projekti „Õppijate väljalangevuse vähendamine kutseharidussüsteemist“.

Projekti kogumaksumus oli 107 931,44 eurot. Projekti rahastati Eesti riigieelarvest ning Euroopa Liidu Sotsiaalfondist.

PROJEKTI EESMÄRK ON  VÄHENDADA VÄLJALANGEVUST KUTSEKOOLIDES

SELLEKS

  • Aitame ja koolitame kooli personali märkama, ära tundma  ja mõistma õpilaste üldisi probleeme koolis.
  • Õpime ise ja koolitame kooli personali ennetama ja lahendama probleeme koolis.
  • Koolitame tugispetsialiste ühiselt tegutsema ja lahendama juhtumeid.
  • Tõstame kooli personali professionaalseid oskusi.
  • Õpetame kasutama aktiivõppemetoodikat ja teisi grupitöö tehnikaid.
  • Loome koolis tugisüsteemi - õpilasabi ümarlaua.

          SEEGA

  • õpime, omandame tehnika
  • märkame
  • ennetame
  • lahendame ühiselt
  • õpetame ise

KOOLITAME

  • 64 tunni raames 35 inimest – igast projektis osalevast koolist 7 inimest – õpilasabi ümarlaua meeskonnad
  • 16 tunni raames 150 inimest -  igast projektis osalevast koolist 30 inimest – kooli pedagoogiline personal
  • 270 tunni raames 15 inimest – igast projektis osalevast koolist 3 inimest, keda koolitatakse teema käsitlemiseks, rühmatööde läbiviimiseks ja vajadusel rühmatööde läbiviijate väljaõpetamiseks

PROJEKTI TULEMUS

  • Töötav tugisüsteem - igas koolis õpilasabi ümarlaud.
  • Õpetajad on valmis õpilaste probleeme märkama ning koos ümarlaua meeskonnaga leidma  toimivad lahendused.
  • Koolides toimuvad rühmatööd õpilastega, mille tulemusena noorte teadlikkus oma murede äratundmisest ning lahendusvõimalustest kasvab. Tugisüsteemide abiga on nad suutelised oma alustatud õpingud lõpetama.
  • Valmib 2 elektroonset metoodilist õppematerjali:
  • Igast koolist on kolm inimest võimelised kolleege metoodiliselt koolitama ja neid väljalangevuse vähendamisprotsessis abistama.     

 

ERDF PROJEKTID

 

 

Tallinna Ehituskooli õppekeskkonna kaasajastamine

projekti nr 2.5.0201.11-0067

“Elukeskkonna arendamise rakenduskava” prioriteetse suuna “Hariduse infrastruktuuri arendamine” meede “Kutseõppeasutuste õppekeskkonna kaasajastamine”

Projekti periood: 2008 - 2014

Projekti eesmärk oli Tallinna Ehituskooli õppekeskkonna kaasajastamine tõstmaks kutseõppe atraktiivsust ja koolis toimuva õppetöö kvaliteeti ning aitamaks kaasa kutsehariduse maine kasvule.

Projekti teostamiseks lammutati kõik kooli territooriumil paiknevad õppetöökojad ja viilhallid, mille asemele rajati uus komplektne kahekorruseline praktikamaja kogupinnaga 3295,0 m².

Praktikamajas sisustati õppetöökojad ehituserialade ja tislerite praktilise väljaõppe korraldamiseks.

Olemasolev  peahoone rekonstrueeriti – hoone soojustati, vahetati kommunikatsioonid ja muudeti ruumiprogrammi. Lisaks teooriaõppeklassidele ehitati peahoones välja ja sisustati õpptöökojad elektrivaldkonna ja mööblirestauraatori erialade õpetamiseks.

Kogu õppebaas varustati koolituse läbiviimiseks vajaliku kaasaegse sisseseadega.

,,

Suurt ehitist ei saa luua nõrgale vundamendile